دوره آموزشی آیین خدمات برای آبدارچیان
- دسته بندی آموزش
توضیحات
فراساحل نگار آماده همکاری برگزاری دوره ها بصورت سازمانی در کل کشور را دارد
این آموزش برای واحدهای آبدارخانه و خدمات پذیرایی شرکتهای دولتی و خصوصی، ارگانها و وزارت خانه ها بسیار لازم می باشد.
این مدل نوعی آموزش اختصاصی است که امتیاز مهم آن یکدست بودن هنرآموزان و برگزاری آموزش در محل خدمتشان است که باعث افزایش بهره وری و صد البته صرفه جویی در هزینه های آموزش پرسنل خواهد بود.
مشاهده شده که کارمندان واحدهای خدمات بسیاری از شرکتها کوچک و بزرگ دولتی و غیر دولتی عملکردی حرفه ای و استاندارد ندارند و این عدم بها دادن به آموزش حرفه ای نیروهای خدماتی باعث مسایل بسیاری شده است.
انبار و نگهداری مواد، روش های پذیرایی از میهمان، چیدمان میز غذا، جمع آوری طروف بعد از صرف غذا و بسیاری از اصول حرفه ای نیروهای خدماتی در این دوره آموزشی آموزش داده خواهد شد.
نگاهی خواهیم داشت به سرفصل های این دوره آموزش گروهی :
سرفصل های دوره خدمات پذیرایی –آبدارخانه :
• اهمیت هنر سرویس دهی
• آداب یک سرویس دهی استاندارد
• استانداردهای پذیرایی و تشریفات
• استاندارهای عمومی خدمات پذیرایی
• اخلاق و آداب معاشرت برای کارکنان سرویس (پیشخدمت) یا پرسنل واحد خدمات /آبدارخانه
• اصول سرویس دهی
• اصول چیدمان میز
• روشهای پذیرایی ضیافت نهار یا شام
• شستشوی ظروف و روش های صرفه جویی در مصرف آب
• شستشو، آبکشی، خشک کردن
• شستشوی خودکار ظروف
• مدیریت انرژی در شستشوی ظروف
• قانون و مقررات مخصوص آشپزها و کارکنان آشپزخانه
در مورد این نقد و بررسی بگذارید