آباجان

تلفن گویا و اپراتور خودکار تیبا سامانه

  • 2 ماه پیش در تهران
  • 7 بازید
088471110 - 88471222-42183XXX
  • دسته بندی نرم افزار

توضیحات

نرم افزار تلفن گویا و پاسخگوی خودکار «پیام گو» ، به عنوان یک سیستم پاسخگوی 24 ساعته به تماس‌های تلفنی، جهت اتوماسیون بخش‌های مختلف شرکت‌ها، سازمان‌ها، مراکز و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم می‌تواند با ارائه سرویس‌های مختلف، بسیاری از نیازهای مشتریان را از طریق تلفن مرتفع نماید و موجب صرفه‌جویی در هزینه، زمان و همچنین رضایتمندی مشتریان گردد.
با توجه به اینکه افراد تماس تلفنی را به سایر روشهای ارتباطی ترجیح می دهند ، سامانه تلفن گویای قابل اطمینان و پایدار ، نقش کلیدی در افزایش سطح کیفی ارائه خدمات و جلب رضایت مشتریان دارد. تلفن گویای شرکت تیبا سامانه می تواند از طریق اتصال به نرم افزارهای ارتباط با مشتری (CRM) و با ارائه انواع امکانات تلفنی ، شما را در رسیدن به این اهداف یاری نماید.
برخی از کاربردهای تلفن گویا :
• اطلاع رسانی گویا
• اطلاع رسانی مکتوب (فکس)
• اپراتور خودکار (منشی خودکار)
• صندوق صوتی
• شکایات و پیگیری شکایات (با ارائه کد رهگیری)
• پرسش و پاسخ
• پیشنهادات و انتقادات
• اعلام بدهی
• تماس گیر خودکار (شماره گیری تلفن مشتریان و اعلام پیغام)
• ارسال و دریافت فکس (Fax Server)
• نظرسنجی و مسابقه
• اعلام اطلاعات حسابداری و مالی
• ارسال پیامک (پیام کوتاه) SMS
• ارائه گزارشهای آماری از تماس‌ها
• ارسال پست الکترونیکی (e-mail)
• مشاوره تلفنی
https://www.tibasamaneh.com/ivr

در مورد این نقد و بررسی بگذارید

  • کیفیت
  • قیمت
  • خدمات